Gitta családi naplója

2009. január 2., péntek

Best of Petike

Petike nagyon picike volt. Egy hónaposan vittem haza a kórházból, és akkor volt 2,5 kg. Annyira hurkapálcika volt, hogy nagyon sokáig nem is fényképeztük. Én elsősorban a szemét féltettem a vakutól, másodsorban pedig nem volt valami szép. Négy hónapos volt, amikorra kigömbölyödött, és már érdemes volt megörökíteni az utókor számára. Íme az első kép, szerintem tüneményes:


Nóra nagyon szereti Petikét. És ezt néha nehéz elviselni. Ez gondolom látszik szegénykémen.
Csupa mosoly Petike:
Mindig szeretett velem együtt főzni... tevékenykedni a konyhában.

Petike másfél évesen.


Itt már nő a haja, göndörödik, annyira sajnáltam levágni...

2006 január, Kolping. Felhőtlen játszás és örülés!

2006 nyár Horvátország.

Peti a bölcsiben. Nem túl boldog.

2007 nyara: hajókirándulás, és éppen oroszlán:


2007 nyár: nyaralás az Anna-Mária Villa hotelben. Összebarátkozott egy kisfiúval, nagyon jól elvoltak.


2007 karácsony Andreáéknál. Azt hiszem kiskutyásat játszottak.

Peti az oviban, 2008 tavaszán egy bemutató órán.

Vácrátóton egy nyár eleji kiránduláson. Ugye milyen nagy fiú már?

2008 nyaralás. Petike lovagol.

Címkék:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal